• Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νάουσας
  • Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νάουσας
  • Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νάουσας
  • Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νάουσας
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νάουσας

Βιομηχανική Κληρονομιά

Να γνωρίσουν οι μαθητές που στηρίχτηκε, πώς ξεκίνησε, ποιες κοινωνικές αλλαγές επέφερε, ποιες αλλαγές στο φυσικό περιβάλλον, ποιες καινοτομίες, ή αλλαγές επέβαλλε στα θέματα αρχιτεκτονικής ή τεχνολογίας, η ανάπτυξη της βιομηχανίας στην περιοχή τους. Μπορούν να συγκρίνουν την ανάπτυξη της περιοχής πριν από αρκετά χρόνια με την σημερινή να βρουν ομοιότητες ή διαφορές και να προσπαθήσουν να τις εξηγήσουν.

Συνεργασίες μπορούν να αναπτυχθούν: Με βιομηχανίες που συνεχίζουν την λειτουργία τους, με δήμους, μουσεία, άτομα που έχουν ασχοληθεί με την παράδοση. Μπορούν να αναζητήσουν στοιχεία από ηλικιωμένους που είχαν εργασιακή σχέση με τις βιομηχανίες και να αναζητήσουν φωτογραφικό και άλλο υλικό, πχ. συμφωνητικά συνεργασιών, αγορών, μισθώσεων κλπ.

Ενδεικτική θεματολογία:

  • Τα φράγματα στο ποτάμι μας (από διάφορες οπτικές γωνίες)
  • Απ' το φράγμα μέχρι το νήμα (ενεργειακές μετατροπές)
  • Απ' τους ιμάντες στα καλώδια
  • Ο νερόμυλος του χωριού μας
  • Το εργοστάσιο πχ. του Λόγγου από την ίδρυση μέχρι σήμερα (ιδιοκτησιακό καθεστώς, αριθμοί εργαζομένων, προϊόντα)
  • Τα εργατικά συνδικάτα από το 18... μέχρι σήμερα κλπ

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκευθείτε την αντίστοιχη ιστοσελίδα κάνοντας κλικ εδώ .

Λαμπρή ιδέα

Τώρα που οι λαμπτήρες φθορισμού χαμηλής έντασης διατίθενται σε σχήματα και μεγέθη που ταιριάζουν στα περισσότερα φωτιστικά, είναι πολύ εύκολο να τους χρησιμοποιείται. Χρειάζονται περίπου το ένα τέταρτο του ρεύματος σε σχέση με τους συνηθισμένους και κρατούν δέκα φορές περισσότερο, οπότε εξοικονομούμε πολλά χρήματα αλλά και ενέργεια ( μας απαλλάσσουν και από τον κόπο να αλλάζουμε συχνά τις καμένες λάμπες).